Kako oblikovati vizitko: najboljši vodnik
Če nas je film Ameriški psiho naučil karkoli, je to pomembnost poslovnih vizitk.
Ta večnamenska poslovna orodja izpolnjujejo številne osnovne potrebe uspešnega sodobnega poslovneža: oglaševanje, prepoznavnost blagovne znamke, poziv k dejanju in seveda kontaktne informacije. Če so pravilno oblikovane, lahko ti reklamni panoji žepne velikosti pustijo trajen vtis in namesto mimoidočih tujcev ustvarijo kupce za vse življenje.
Vizitka je majhna, natisnjena papirnata kartica, običajno velikosti kreditne kartice, ki vsebuje podatke o vašem podjetju, kot so ime, kontaktni podatki in logotip blagovne znamke. Dizajn vaše vizitke je bistveni del vaše blagovne znamke in bi moral delovati kot vizualna razširitev dizajna vaše blagovne znamke.
V tem priročniku bomo pregledali vse, kar morate vedeti o oblikovanju vizitk, da boste lahko svojemu oblikovalcu povedali, kaj točno želite. Vizitke bi morale biti predvsem osebne, zato ta vodnik pojasnjuje, kakšne so vaše možnosti za tiskano poslovno vizitko, ki je najbolj ... vaša.
Toda preden preidemo na korake oblikovanja vizitke, se pogovorimo o tem, kaj boste potrebovali, preden začnete.
Preden začnete …
Ne glede na to, ali ste samostojni podjetnik, ustanovitelj mladega startupa ali del uveljavljenega podjetja, morate dokončati dve ključni komponenti oblikovanja, preden sploh začnete razmišljati o vizitkah:
- Dokončan logotip
- Izbrano barvno paleto blagovne znamke (CGP)
Logotipi in barvne sheme sta dve najpomembnejši vizualni izbiri za blagovno znamko. Ne samo, da bodo ti elementi igrali veliko vlogo pri ustvarjanju vaše vizitke, pomagali bodo vplivati tudi na druga področja, kot sta postavitev in identiteta.
Poznajte sami sebe
Obstaja še ena predhodna dejavnost, zaradi katere preostali del oblikovanja vizitke poteka bolj gladko. Vedeti morate, kaj želite sporočiti. Kakšna blagovna znamka ste, kot posameznik ali podjetje? Kaj želite, da vaša vizitka pove, ne samo z besedami, ampak tudi z dizajnom?
To je tudi tema, vredna lastne razprave, tako da, če se želite poglobiti, je tukaj ožji seznam vprašanj, ki si jih morate zastaviti, da določite svojo osebno identiteto blagovne znamke. Nekaj minut razmišljanja o vaši osebni blagovni znamki vam bo pomagalo pri nekaterih vprašanjih glede oblikovanja vizitk, zlasti ko gre za prikaz vaše osebnosti.
Kako oblikovati vizitko v 8 korakih
—
Ko imate svoj logotip, barvno shemo blagovne znamke in dobro predstavo o tem, kaj želite, da vaša kartica pove o vas, ste pripravljeni na začetek. Preprosto sledite spodnjim 8 korakom, da ugotovite, kateri dizajn vizitke bi vam najbolj ustrezal.
1. Izberite svojo obliko
Če ste se že odločili za tradicionalno pravokotno vizitko, lahko preskočite na drugi korak. Če pa želite izvedeti več o vseh svojih možnostih, tudi o strategijah zunaj okvira, nadaljujte z branjem.
Ker postajajo tehnike tiskanja naprednejše in cenovno dostopnejše, imajo strokovnjaki več prostora za raziskovanje alternativnih oblik. Tehnika tiskanja izrezovanja vam omogoča, da izrežete poljubno obliko, ki jo želite, in še vedno tiskate v velikem obsegu.
Na konzervativnem koncu spektra bi lahko preprosto zaokrožili vogale za prijaznejšo vizitko.
Če pa res želite biti igrivi ali izstopati, lahko uporabite tako rekoč katero koli obliko: živalske maskote, obrise izdelkov, ki jih prodajate, ali obliko, ki je povsem izvirna.
Celo svojo celotno temo vizitke lahko zgradite okoli pametnega rezanja. Ciresonova zasnova vizitk uporablja obliko, da resnično poudari sliko zaposlenih, kar jim daje bolj oseben in zato dostopen občutek.
Ali uporabiti kreativne oblike ali ne, je odvisno od slike, ki jo želite prenesti. Zaradi posebnih oblik ste videti bolj zabavni in vam pomagajo narediti vtis, vendar lahko negativno vplivajo na bolj formalne panoge. Prav tako boste želeli imeti v mislih logistiko, na primer, kako se kartica prilega v denarnico.
Morda boste želeli ponovno preučiti možnost izseka, potem ko dokončate svoj dizajn v 6. koraku. Nekatera podjetja, kot je STIR zgoraj, na primer, rada izrezujejo področja svojega logotipa.
2. Izberite svojo velikost
Vaša naslednja odločitev je velikost kartice. To je večinoma odvisno od standarda države, zato je to dobro mesto za začetek. Tudi če nameravate izstopati, morate vedeti, kaj drugi delajo, da bi temu nasprotovali.
Severnoameriški standard: 3,5 × 2 in. (88,9 × 50,8 mm)
Evropski standard: 3,346 × 2,165 in. (85 × 55 mm)
Standard Oceanije: 3,54 × 2,165 in. (90 × 55 mm)
Ne glede na velikost morate pri načrtovanju vedno upoštevati tri dejavnike:
Bleed area: skrajni zunanji del kartice, ki bo verjetno odstranjen.
Trim line: ciljna linija za rezanje kart.
Varnostna vrvica: vse, kar je zunaj te črte, je predmet napak pri rezanju. Ne dovolite, da bistveni elementi, kot so besedilo ali logotipi, ne padejo zunaj te vrstice.
Oglejte si naslednji vodnik, da poiščete pravo velikost vizitke ob upoštevanju robov, obrezov in varnostnih linij.
Medtem ko se ta področja razlikujejo glede na velikost in tiskalnik, je prirezovalna črta nastavljena na 0,125 in. (3 mm) od roba. Od tam nastavite varnostno vrvico na 0,125 in. (3 mm) od robne črte. To je skupaj 0,250 in (6 mm) od roba območja odvajanja do notranjosti varnostnega območja.
3. Dodajte svoj logotip in drugo grafiko
Zdaj začnemo risati vizualne elemente oblikovanja vaše vizitke, predvsem logotip. Vaš logotip mora biti osrednje mesto na vaši vizitki, čeprav so včasih lahko koristni tudi drugi motivi in sekundarna grafika.
Ne pozabite, da imate na voljo dve strani. Ena od strategij je, da eno stran vizitke posvetite izključno logotipu, medtem ko so na drugi strani prikazani kontaktni podatki osebe. Vendar pa je prav tako dobro imeti logotip na obeh straneh, tako da boste pogosto videli manjši, odmaknjen logotip na strani s kontaktnimi podatki, kot pri Omniju zgoraj.
Vendar je to le ena od mnogih strategij, zato lahko eksperimentirate z umestitvijo logotipa, dokler ne najdete takšnega po svojem okusu.
Čeprav je minimalizem priljubljena izbira za vizitke, če vam ta prazen prostor ne ustreza, ga lahko zapolnite z dodatno grafiko. V panogi, kot je otroška oblačila, želi Londees svojo ljubko temo popeljati čim dlje: svojo maskoto ovce razširijo tako, da povsod postavijo črčke ovc in uporabijo zbledelo ozadje, da se izognejo neredu (upoštevajte tudi uporabo nežno modre barve , igriva in otrokom prijazna barva). Tudi če je vaš logotip preprost ali samo besedilo, vse povezane slike služijo istim ciljem.
Dodatna grafika dobro deluje za prikaz identitete vaše blagovne znamke. Ne da bi to izrecno povedali, lahko svojo osebnost ali osebnost vaše blagovne znamke sporočite prek vizualnih elementov, vključno z barvami. Na primer, če želite delovati ležerno ali dostopno, vam bo pomagala ljubka risanka in nekaj svetlih barv.
Drug vse bolj priljubljen trend je vzbuditi zanimanje in radovednost tako, da pustimo malo skrivnosti. Običajno blagovne znamke postavijo sliko brez besed z URL-jem na eni strani in nato vso potrebno razlago (vključno z imenom blagovne znamke in imenom zaposlenega) na drugi.
4. Dodajte potrebno besedilo
Kaj dejansko piše na vaši vizitki, je odvisno od vas. Samostojni podjetniki, ki delajo od doma, morda ne potrebujejo poštnega naslova, medtem ko ga podjetja, ki izvajajo storitve na lokaciji, potrebujejo. Ali pa je to morda strateška izbira, kot je pritegnitev pozornosti na vaše impresivno spremljanje v družabnih medijih. Bistvo je, da imajo različni ljudje koristi od različnih besedil na svojih vizitkah.
Naslednji korak je torej, da se odločite, kaj boste dali na svojo vizitko. Spodaj je seznam nekaterih pogostih možnosti, tako da se lahko odločite, katere boste vključili in katere izključili.
Ime – dano. Vsaka karta potrebuje ime.
Ime podjetja – drugo podano, razen za osebne blagovne znamke, v tem primeru je vaše osebno ime ime vašega podjetja.
Naziv delovnega mesta – pri tradicionalnih karticah vključite naziv svojega delovnega mesta. To tudi pomaga spomniti imetnika na to, kdo ste, kaj počnete in celo kako ste se spoznali.
Telefonska številka – tudi če telefon ni vaš najprimernejši način komunikacije, je za nekatere ljudi.
E-pošta – sponka za vizitke; E-pošta je nova norma za nenujne poslovne komunikacije, med drugim tudi zato, ker omogoča pošiljanje dokumentov kot priponk.
URL spletnega mesta – vključitev URL-ja vašega spletnega mesta je neagresivno povabilo k obiskom.
Družbeni mediji – če so družabni mediji pomembni za vaše področje ali želite le pokazati delček svoje osebnosti, vključite povezave do družbenih medijev.
Naslov – Potreben za privabljanje strank v vašo pisarno ali trgovino.
Koda QR – Čeprav ni tako priljubljena kot pretekla leta, je koda QR še vedno izvedljiva bližnjica za prenos poljubnih podatkov. O vseh prednostih uporabe QR kode preberite tukaj.
Slogan – Popolnoma neobvezen slogan pomaga pri identiteti blagovne znamke in doda malo osebnosti.
Ne pozabite, da vizitke niso namenjene samo dajanju informacij, ampak jih tudi ohranjajo. Ljudje morda že poznajo vašo številko, naslov ali URL, vendar imejte kartico pri roki, če jo pozabijo.
Povzetek
—
Vaša kartica je več kot le kartonček z vašimi kontaktnimi podatki – predstavlja vas in vaše blagovne znamke. Nekateri ljudje vsakodnevno izmenjajo ducate vizitk, zato svojo oblikujte tako, da izstopa in vas prikaže v najboljši luči. Pri oblikovanju svoje vizitke se ne varčujte s časom, energijo ali denarjem. Vložite trud v ustvarjanje popolnega dizajna in nato poiščite usposobljenega oblikovalca, ki bo vašo vizijo uresničil. Tiskarna Ekart je pravi naslov tudi za to nalogo.