Živimo v času, ko je na trgu ogromno konkurence na različnih področjih, zato je potrebno vložiti precej truda in svojega časa, da si priborimo svoj uspeh in nove stranke. Nov posel v današnjem času ni samoumeven, zato je vsaka malenkost še kako pomembna in potrebna načrtovanja. Vizitke so pri vsakem poslu ključne. Ne le zaradi vseh kontaktnih podatkov, temveč zato, ker so obraz vašega podjetja in tudi prvi kontakt z njim.
Vizitke so del celostne podobe podjetja, zato je zelo zaželeno, da oblikovanju le-let namenimo veliko pozornosti. Kvalitetna in estetsko privlačna vizitka, ki bo od ostalih izstopala, vam bo zagotovo olajšala pot do številčnejših in kakovostnejših poslovnih delovanj. Prvi vtis je pri sklepanju posla zelo pomemben in vizitke so del njega.
Načrtovanje
V našem podjetju nudimo hiter, kvaliteten in ugoden tisk za vaše podjetje. Preden opravimo tisk vizitk pa je dobro preveriti tudi nekaj koristnih informacij o oblikovanju in podatkih, ki jih je na vizitki priporočljivo uporabiti.
Oblikovanje vizitk ni tako enostavno, kot se zdi na prvi pogled. Zahtevno je predvsem zaradi dveh stvari: malo prostora in veliko podatkov. Kako torej zagotoviti, da bo vaša poslovna vizitka predstavljala vas in vaše podjetje na najboljši možen način?
Obvezni elementi
Ne glede na to, kakšen slog in motiv bo uporabljen na vizitki, so ti elementi obvezni:
- ime in logotip podjetja
- vaše ime in naziv
- vaš poštni naslov in telefonska številka
- e-poštni naslov
- naslov spletnega mesta (URL)
Po zapisu vseh podatkov jih obvezno preglejte in preverite, da ni nobene napake.
Osnove oblikovanja
Barva vizitke je najpomembnejši element. Pritegne pozornost ljudi in zagotovi, da bo vaša vizitka opažena in drugačna od drugih. Raziskave kažejo, da so živobarvne vizitke desetkrat bolj uspešnejše od preprostih, nevtralnih barv.
Izberite barve in elemente oblikovanja, ki so povezani z vašim poslovnim področjem. Vaša vizitka pove veliko o vas. Vaš dizajn, postavitev, pisava in barve morajo izražati vaše vrednote in se razlikovati od konkurence ter v strankah vzbuditi zanimanje
Ne glede na to, za katere barve se boste na koncu odločili, poskrbite, da bo vizitka dobro berljiva. To pomeni, da naj vsebuje ustrezno pisavo dobre berljivosti. Pozorni moramo biti tudi na druge ''malenkosti'', ki na koncu naredijo veliko razliko. To je na primer ustrezen odmik od roba in razmak med elementi. Napisani elementi naj bodo res ključni in uporabni, izogibajmo pa se preveliko informacijam. Odločiti se moramo tudi za pravilno obliko; ovalne oblike dajejo bolj prijazen ton, medtem ko so kvadrati bolj nagnjeni k profesionalnem, poslovnem dizajnu.
Zelo pomembno je tudi, da uporabimo obe strani vizitke. Na zadnji strani na sredini se navadno nahaja logotip vašega podjetja.
Nasvet 1
Na vizitko lahko dodate tudi vašo fotografijo. Na tak način si vas bodo bolje zapomnili ter takoj povezali z vašim podjetjem.
Nasvet 2
Vizitke naj bodo skladne s spletno stranjo vašega podjetja in drugimi promocijskimi materiali. Na takšen način bodo stranke lažje prepoznale vaše podjetje ter si ga tudi bolje zapomnile.
Velikost
V našem podjetju nudimo veliko izbiro različnih velikosti. Vse velikosti si lahko ogledate tukaj.
Umetnost uspeha je v tem, da znaš biti hkrati drzen in previden.
(Napoleon Bonaparte)